Geniş Servis AğıArtlift, Bursa ve tüm ilçelerine 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veriyor.

Uzun vadeli kazanımlar, profesyonel servisle başlar

Artlift, planlamada ilk adımlardan, kurulum ve günlük kullanıma kadar,
binanızın ömrü boyunca güvenilir dikey hareketlilik ortağı olarak hizmet verir.

Servis ve Bakım

Uzman Kadro

Mesleki okullardan mezun ya da çıraklıktan yetişme ve minimum 5 yıl deneyim taşıyan uzman ekiplere sahibiz.

7 Gün 24 Saat Hizmet

Periyodik bakım onarım hizmetini üstlendiğimiz asansörlere 7 gün 24 saat hizmet garanti ediyoruz.

Mesleki Yeterlilik

Tüm personelimiz tam yetkili şekilde bakım arıza hizmeti verebilecek Mesleki Yeterlilik belgelerine sahip.

Bakım Paketleri

Size ihtiyaçlarınız için seçebileceğiniz Standart, Premium ve Premium Gold şeklinde üç adet bakım paketi sunuyoruz.

Bölgesel Servis Ağı

Arıza anında asansörünüze en kısa sürede müdahale edebilmek için bölgesel bir servis ağına sahibiz.

Artlift Assistance

Servis hizmetlerimizi en üst seviyeye taşıyabilmek amacıyla Artlift Assistance hizmetini hayata geçirdik.

Profesyonel yönetim için profesyonel destek

Yöneticiliğini üstlendiğiniz tüm yapılar için olağanüstü destek sağlamak konusunda hazırız. Müşterinizin istediği herşeye sahip bir erişim çözümü aradığınızın farkındayız. En gelişmiş teknoloji, sürdürülebilir, sessiz ve konforlu bir yolculuk.

Artlift, burada farkı yaratabilir. Mümkün olan en düşük arıza süresiyle, ekipmanınızın güvenilir bir şekilde çalışmasını sağlayarak bina hareketliliğinizin asla durmamasını garanti altına almak için sizinle bir ekip oluşturacağız. Birlikte yola devam.


Mülk sahipleri için kusursuz erişim

Artlift, mülk sahiplerinin ne istediğini biliyor. Onları, müşterilerini, tedarikçilerini ve ziyaretçilerini hızlı, güvenli ve emniyet altında taşıyan bir bina hareketliliği. En yoğun saatlerde kısa bekleme herkesin verimliliğini artırır.

Artlift, size sunmuş olduğu 7/24 desteğiyle her zaman yakınınızdadır.
Bizi arayın. Yakındayız, Türkiye'nin her yerindeyiz.


Bina yöneticileri için uzman ortaklık

Bir binayı yönetmek için, mal sahiplerinin ihtiyacı olan kazancı oluşturduğundan ve kiracıların ve ziyaretçilerin beklentilerini karşıladığından emin olmalısınız. Binanın kullandığı erişim çözümleri verimli ve güvenilir olmalıdır. Herşeyin, her gün düzgün ve sorunsuz çalışması gerekir.

Hizmet verdiğimiz yüzlerce asansör ve yürüyen merdivenin her birine özel sistem numarası etiketleri yapıştırılmış olup, bu sayede her sistem ayrı ayrı ve hassasiyetle takip edilmektedir. Bizimle irtibata geçin. 30 yıldan uzun süredir güvenilir bir ortağız.

Size yardımcı olmak için buradayız

0850 532 16 16

Periyodik Bakım Paketleri

Artlift size ihtiyaçlarınız için arasından en iyi paketi seçebileceğiniz üç adet bakım paketi sunmaktadır.

STANDART

600
  • Modüler Esaslı Bakım™
  • Sınırsız Arıza Hizmeti
  • Müşteri Hizmetleri Merkezi
  • Kurtarma Eğitimi
  • Kurtarma Hizmeti (09:00-18:00)
  • -
  • -

PREMIUM GOLD

4000
  • Modüler Esaslı Bakım™
  • Sınırsız Arıza Hizmeti
  • Müşteri Hizmetleri Merkezi
  • Kurtarma Eğitimi
  • Kurtarma Hizmeti (7/24)
  • Ücretsiz Sarf Malzeme Hizmeti
  • Ücretsiz Yedek Parça Hizmeti

Sıkça Sorulan Sorular

Aşağıda yer alan sorular dışında bilgi almak istediğiniz bir konu varsa bizimle irtibata geçebilirsiniz.

18.11.2018 tarihli ve 27058 sayılı Resmi Gazete’ de yayınlanan “Asansör Bakım ve İşletme Yönetmeliği” ne göre, asansörlere TSE HYB belgesine sahip yetkinliği mevcut yetkili firma tarafından her ay düzenli olarak bakım yapılması zorunludur.

Asansörü monte eden veya onun yetkili servisi, monte edilen asansör için garanti süresi boyunca aylık bakım ve servis hizmetlerini vermek zorundadır. Garanti süresi içinde bina sorumlusu ile asansörü monte eden veya onun yetkili servisi arasında aylık bakım ve servis hizmetleri sözleşmesi yapılması zorunludur.

Asansör Bakım ve İşletme YönetmeliğiÜçüncü Bölüm - Madde 6a

Aylık Bakım Hizmeti: Asansörün tüm fonksiyonlarının çalışır ve aktif durumda olması için TSE HYB belgesine sahip yetkinliği mevcut firmalar tarafından her ay yapılması gerekli işlemlerdir.
Yıllık Periyodik Kontrol: Asansörün ve kullanıcıların güvenliğinin sağlanması açısından uygun şekilde çalıştığının tespiti ve uygun renkte etiketin verilmesi için yılda en az bir kere bina/işletme sorumlusu tarafından Belediyenin sözleşmeli A tipi muayene kuruluşuna yaptırılacak işlemdir.

Her iki işleminde esas amacı kullanıcıların can/mal güvenliği için yapılması gerekmektedir.
Her iki işlemin masrafları da bina/işletme sorumluları tarafından karşılanması gerekmektedir.
24.06.2015 tarihli ve 29396 sayılı Resmi Gazete’ de yayınlanan “Asansör İşletme, Bakım ve Periyodik Kontrol Yönetmeliği”
Asansör bakım faaliyetlerini yürütecek olan firmada aranan şart TSE tarafından verilen HİZMET YETERLİLİK BELGESİ (HYB)’ne sahip olma şartıdır. Bakım firmanızın bu belgeye sahip olup olmadığından emin olmalısınız. Yaptığınız sözleşmenin ekine Bakım firmasının HYB belgesini eklemeniz gerekir.
Asansör firmanızın bağlı bulunduğu meslek kuruluşunu arayarak durumunu sorabilir en güvenilir bilgiyi onlardan alabilirsiniz.
İlgili yönetmelikler gereği bakım ve servis hizmeti aldığınız firma yetkili olmak zorundadır. Yetkisiz bir firma ile bakım sözleşmesi yaptığınızda hiç sözleşme yapmamış sayılırsınız. Dolayısıyla olası kazalardan doğacak yükümlülükleri karşılamak zorunda kalırsınız.
İlgili yönetmelikler gereği bakım ve servis hizmeti aldığınız firma yetkili olmak zorundadır. Yetkisiz bir firma ile bakım sözleşmesi yaptığınızda hiç sözleşme yapmamış sayılırsınız. Dolayısıyla olası kazalardan doğacak yükümlülükleri karşılamak zorunda kalırsınız.

Bursa'nın önde gelen kurumları bizi Artlift'i tercih ettiler.

Memnun olmanız bize yetmez çok memnun olmanız için çalışıyoruz.